luni, 5 septembrie 2011

Ce este maneaua,.. si ce face maneaua din om ?

In privinta mea, manelele sunt ca mucegaiul pentru paine. Nu am absolut nimic cu persoanele care asculta manele si nici cu cei care le canta. Eu vreau doar sa arat ca defapt, "painea e mucegaita". Dar pana la urma e treaba ta cu ce paine te hranesti.  Nu impun nimanui ce muzica sa asculte si crede-ma nici nu mi-as dori sa mi se impuna. Dar asa cum manelistii au dreptul sa cante, am si eu dreptul sa imi exprim punctul de vedere.
Din pacate, puctul meu de vedere este negativ.
Eu consider ca acest gen de muzica dauneaza grav societati romanesti. Acele versuri care sunt alcatuite din cateva cuvinte penibile gen ( bautura, femei, vila, piscina...s.a.m.d) sincer devin dezgustatoare.  Sa nu mai zic nimic de acele rime fortate unde "ratie" rimeaza cu "farmacie"  iar unde nu iese rima, se completeaza cu o supradoza de lalaiala, si uite ca e gata maneaua. Despre fundalul sonor nici nu cred ca ar mai avea sens sa discutam. Majoritatea sunt furate/copiate si apoi putin prelucrate cu o toba, acordeon sau o trompeta. E ceva de munca nu ?
Poate te intrebi...Oare de ce am zis ca dauneaza grav societatii? Ei bine,  pentru mai multe detalii arunca o privire si la filmuletul de mai jos.  Bafta!!







Iata ce face maneaua din om!!



1 comentarii:

saracu lacika nici nu stie ca ii pus aicea:))ce baiatu ar trebui sa merga la Romanii Au Talent!!

Trimiteți un comentariu

* Regulament Comentarii

1. Se accepta numai comentarii civilizate si la obiect, scrise intr-o romana (sau engleza) citibila si cat mai curata.

2. Nu aduceti jigniri adminilor, daca nu va place site-ul sau postarile nu va obliga nimeni sa il vizualizati.

3.Fara spam!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More