miercuri, 31 august 2011

Bai te crezi pe tarla lu' taica-to ?

In primul rand vreau sa afirm faptul ca nu am nimic impotriva maghiarilor atata timp cat nu au nimic impotriva mea.

Dar cand vad atata nesimtire din partea unor razisti, sincer ma irita. 
Zilele trecute eram prin trecere intr-un judet  bine cunoscut de maghiari care de fapt e Covasna. Prin urmare am oprit in Sfantu Gheorghe. 
Iar la un moment dat imi sare in ochii un indicator " TAXI 3 locuri"  dar pe acest indicator si-am mai pus un dobitoc amprenta unde a lipit un text lipsit de bun simt care suna cam asa " szekelyfold nem Romania"   tradus ar veni....:  Pamant secuiesc NU romaesc.  


Sa nu mai vorbesc despre steagul ungar pe la primariile din zona fara, ca cel roman sau european sa fie afisat. Sa te mai miri ca romani ii fac pe maghiari "bozgori"?  Pai cand isi arunca afirmatiile pe orice colt al strazi, chiar sunt! De fapt sunt bozgori si mintal. 


2 comentarii:

Sti tu vorba aia "Numele prostilor pe toate colturile" :))

Pai cam ai dreptate frate , suntem in Romania nu in ungaria

Trimiteți un comentariu

* Regulament Comentarii

1. Se accepta numai comentarii civilizate si la obiect, scrise intr-o romana (sau engleza) citibila si cat mai curata.

2. Nu aduceti jigniri adminilor, daca nu va place site-ul sau postarile nu va obliga nimeni sa il vizualizati.

3.Fara spam!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More