luni, 29 august 2011

Se fac angajari la finante - Banc

Un tip se duce la Finante pentru un interviu.
-Esti alergic la ceva?
-Da, la cafeina.
-Ati lucrat pentru serviciul public inainte?
-Da, am fost in armata. Am fost in Afganistan de doua ori.
-Asta va va da un avantaj de 5 puncte la ocuparea acestui loc de munca.
-Aveti vreun handicap, de orice fel?
-Da. O mina a explodat langa mine cand am fost acolo si mi-am pierdut ambele testicule.
Intervievatorul face o grimasa si apoi spune:
-OK! Aveti suficiente puncte pentru a fi angajat. Programul normal zilnic este de la 8:00 la 16:00. Dar puteti incepe maine la 12:00 – si veti veni in fiecare zi de la 12:00
Tipul este nedumerit si intreaba:
-In cazul in care orele de lucru sunt de la 8:00 la 16:00, de ce vreti sa vin la 12:00? Eu nu vreau nici un tratament special…
-Ceea ce trebuie sa intelegeti este ca vorbim despre angajari la Finante. In fiecare zi, de la 8:00 la 10:00, ne bem cafeaua, apoi, pana la 12:00, ne scarpinam la testicule. Nu are sens sa veniti de la 8:00 …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

* Regulament Comentarii

1. Se accepta numai comentarii civilizate si la obiect, scrise intr-o romana (sau engleza) citibila si cat mai curata.

2. Nu aduceti jigniri adminilor, daca nu va place site-ul sau postarile nu va obliga nimeni sa il vizualizati.

3.Fara spam!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More