marți, 20 decembrie 2011

Romania, tara alcolistilor, tiganilor si incultilor

Potrivit reportajului realizat de ProTV, reiese faptul ca Romania este tara alcolistilor si incultimor de tigani nu mai zic nimic pentru ca stim deja.
Urmarind filmuletul de mai jos, sincer nu m-a socat prezentarea cu romanii betivani...o stim si'pasta. Insa ma socat o conversatie intre o doamna si reporter.
Iata conversatia:

A continuat sa aduca pe lume copii de teama sotului!
Nu pute-ati sa-l refuzati?
- Pai daca-l refuz dupaia spune, unde am fost si ce-am facut. De ce nu mai vreau sa fac sex cu el.
Prezervativ ( nu ati incercat sa folositi) ?
- Nu! N-am luat niciodata
De ce?
- Ca mi-e frica sa pun
Stiti ce este un prezervativ?
-Nici nu stiu, n-am vazut de cand sunt. Am 40 ani dar asa ceva n-am vazut si nici nu stiu ce sunt alea.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

* Regulament Comentarii

1. Se accepta numai comentarii civilizate si la obiect, scrise intr-o romana (sau engleza) citibila si cat mai curata.

2. Nu aduceti jigniri adminilor, daca nu va place site-ul sau postarile nu va obliga nimeni sa il vizualizati.

3.Fara spam!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More