duminică, 27 noiembrie 2011

Angajare in functie de zodii

"Nu vrem scorpioni sau fecioare şi vom acorda prioritate capricornilor, peştilor şi balanţelor", potrivit anunţului publicat într-o universitate din oraşul Wuhan (centru), citat de cotidianul local Chutian Dushi Bao.

O societate din China care organizeaza cursuri de limba engleza, a scos la concurs cateva locuri de munca, insa refuza sa angajeze persoane din zodia scorpion sau fecioara, considerate persoane instabile sau prea critice.

Sincer mie mie se pare o discriminare. Adica ce vina am eu ca m-am nascut in zodia leu?

Sau eu fiind leu am mai multe sanse sa optin un post de conducator? :)) Cine stie...poate la anu voi candida si eu pentru finctia de presedintie. :)) Dmne ce gandire paguboasa au uni.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

* Regulament Comentarii

1. Se accepta numai comentarii civilizate si la obiect, scrise intr-o romana (sau engleza) citibila si cat mai curata.

2. Nu aduceti jigniri adminilor, daca nu va place site-ul sau postarile nu va obliga nimeni sa il vizualizati.

3.Fara spam!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More